شرایط و قوانین

از اینکه فروشگاه ECPC را برای خرید خود انتخاب کرده اید سپاسگذاریم . قوانین فروشگاه به منظور حفظ حقوق خریدار و فروشنده وضع شده و رعایت و توجه به آن برای هر دو طرف معامله الزامی می باشد .

خرید از سایت ECPC به منزله اطلاع و موافقت شما از شرایط زیر می باشد.

افزودن به سبد خرید به منزله خرید قطعی و مالکیت شما نیست ! این سفارش تا تسویه حساب کامل  فاقد اعتبار میباشد.

کاربر نباید در قسمت ( نظرات و پیشنهادات کالا) اظهاراتی را بگذارد و‌ یا اقدامی نماید که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد و یا عمل مجرمانه‌ای را به دنبال داشته باشد. همچنین بحث و نظرهای غیر مرتبط با سایت هیچ کدام منتشر نخواهد شد .چنانچه هر یک از کاربران این ماده را رعایت نکنند، از همکاری با فروشگاه محروم وتسویه حساب کامل در صورت بدهی طرفین به یکدیگر سریعا انجام خواهد شد.

ثبت اطلاعات مشتری:

  • در هنگام سفارش مشتریان باید اطلاعات خود از قبیل نام و نام خانوادگی، شماره تماس، آدرس، کد پستی و... را به طور صحیح و کامل وارد نمایند. و حتما ایمیل و شماره تماسی که قرار می دهید معتبر باشد تا در صورت نیاز بتوان با شما تماس گرفت (تمامی اطلاعات مشتری نزد فروشگاه محفوظ خواهند بود).  مشتری باید اطلاعات پستی درخواستی را به‌ طور صحیح در فرم ثبت نام اعلام کند و مسئولیت هرگونه مغایرت مشخصات فوق با هویت واقعی عضو بر عهده خود افراد بوده و فروشگاه هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به مغایرت‌های احتمالی ندارد. صحت این اطلاعات به این دلیل دارای اهمیت است که سفارش های کاربر به آدرسی که وی در فرم ثبت نام اعلام کرده ارسال خواهد شد.
  • چنانچه جنس سفارش داده شده و یا آدرس پستی از طرف مشتری اشتباه باشد هزینه مرجوع و ارسال مجدد پستی به عهده مشتری خواهد بود .
  • مشتري باید از كلمه عبور و نام كاربري خود صيانت كند . هرگونه سهل انگاري در حفظ اطلاعات بر عهده مشتري خواهد بود .

روش های ثبت سفارش:

  • شما می توانید سفارشات خود را بصورت آنلاین، تلفنی و یا حضوری ثبت کنید. برای ارسال دقیق و به موقع سفارشات بهتر است سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید. پس از پرداخت به صورت آنلاین خواهشمند است حتمآ شماره خرید و رسید دیجیتالی خود را یادداشت و تا زمان دریافت کالا ، نزد خود نگاه دارید.
  • قیمت های محصولات موجود در سایت به روز می باشند و قیمتی که در هنگام سفارش مشتري در پیش ‌­فاکتور منظور گرديده است، معتبر مي‌باشد.
  • مشتری محترم ، اگر به بخش خرید اینترنتی ECPC ايميل و یا پیغام ارسال کرده و ظرف 1 روز کاری پاسخی دريافت نکردید سريعاً به پشتيبانی فروشگاه اطلاع دهید.
  • در حال حاضر هیچگونه مالیاتی به عنوان مالیات بر ارزش افزوده محاسبه نمی گردد و خریدار تنها بهای کالای خریداری شده + هزینه ارسال را بدون مالیات پرداخت می نماید.

روش های ارسال سفارش:

سفارشاتی که بصورت آنلاین در سایت ثبت می شوند بر اساس روشی که در زمان ثبت سفارش توسط مشتری انتخاب می شود، ارسال می شوند.

روشهاي ارسال عبارتند از:

  • ارسال با پست پیشتاز:

این سرویس که دارای تعهد زمانی بوده و در بازه زمانی 1 روز برای مرسولات شهری و درون استانی و 2 الی 5 روز برای مراکز استان ها و سایر شهرستان ها توزیع می گردد.

  • ارسال با پست سفارشی :

زمان  حمل مرسوله های پستی با این سرویس 5 تا 10 روز است..

  • ارسال با تیپاکس

فروشنده موظف است پس از دریافت فرم سفارش و تائید سفارش در کوتاهترین زمان ممکن در ساعات اداري کالای خریداری شده را آماده کنند و قبل از ارسال از لحاظ سالم بودن و كيفيت چك كرده و در بسته بندی مناسب تحویل پست دهد.

مطابق قانون پست، مأمور پست موظف خواهد بود تا به محل مورد نظر مراجعت نموده و در صورت عدم حضور شما نامه ای مبنی بر عدم حضور شما دریافت خواهید کرد که با در دسترس داشتن آن می‌توانید بسته خود را از مرکز پستی مورد نظر دریافت کنید مشتری موظف است تا سريعتر به واحد پستي مراجعه و بسته را تحويل بگيرد تا برگشت نشود.

هزینه بسته بندی رایگان خواهد بود.

شرایط لغو سفارش و برگشت وجه:

دقت در خرید کالا و توجه به مشخصات کالای مورد سفارش به عهده خریدار می باشد ، لذا قبل از تایید سفارش موارد مذکور را به دقت بررسی نمایید. شما می­توانید تا آخر وقت کاری همان روز نسبت به ویرایش فاکتور خود اقدام فرمایید و حتی در صورت پرداخت فاکتور، فاکتور خود را کم و یا زیاد فرمایید و یا کل سفارش را کنسل کنید . سفارش های خرید کالایی که بعد از ساعت 8 تا 11 صبح تکمیل شود ، به روز کاری بعد موکول می شود.

شما حداکثر تا ساعت 8 تا 11 صبح روز بعد از اینکه ثبت سفارش و پرداخت وجه را انجام دادید می توانید درخواست لغو سفارش بدید و وجه آن را کامل دریافت کنید. درخواست لغو سفارش فقط بصورت تلفنی امکان پذیر است.

اگر یکی از كالاهای خريداري شده در انبار موجود نبود فروشنده (سایت فروشگاهی ECPC) وجه كالا را به حساب مشتري واريز مي کند و یا در بسته ارسالی به مشتری می گذارد .

شرایط و قوانین مرجوع کردن کالا:

چنانچه جنس سفارش داده شده از طرف فروشگاه اشتباه فرستاده شده باشد هزینه مرجوعی و ارسال مجدد پستی به عهده فروشگاه خواهد بود .

خریدار موظف و متعهد میباشد سفارش خود را در هنگام دریافت از نماینده سایت، پیک و یا شرکت حمل و نقل بررسی کند در صورت وجود هر گونه مغایرت و یا ایراد فیزیکی و ظاهری ( از قبیل شکستگی، له شدگی و ... ) از دریافت سفارش خودداری نماید. بدیهی است پس از تحویل کالا هیچ گونه اشکال و ایراد ظاهری مورد قبول نمیباشد .

هرگونه اختلال و تاخیر بعد از تحویل جنس به پست و يا خسارت به كالا در طی عملیات پستی به عهده شرکت پست جمهوری اسلامی ایران میباشد. البته تمامی کالاهای ارسالی توسط فروشگاه ECPC در قبال مفقود و آسیب دیدگی جزئی یا کلی  بیمه می شوند.. در مورد پيك موتوري هم هزينه پيك بر عهده مشتري و سلامت آن بر عهده پيك موتوري است البته این به این منظور نیست در صورت بروز مشکل مسئولین سایت هیچ کاری انجام ندهند بلکه برای احقاق حق مشتری ، تلاش و پیگیری های خود را انجام میدهند.

مرجوع کردن محصولات با رعایت شرایط زیر امکان پذیر است :

کالا بدون هیچ گونه لحیم کاری ، بدون هیچ گونه خش ، آسیب فیزیکی و کثیفی ، و بدون وارد کردن ولتاژ و یا گشتاور غیر مناسب باشد .

در صورتیکه محصول بسته بندی خاصی دارد همراه با بسته بندی و به صورت سالم و آکبند باشد.

هزینه مرجوع به عهده مشتری و ارسال مجدد میباشد

حداکثر مدت زمان برای مرجوع کردن کالا 3 روز بعد از دریافت بسته توسط مشتری است .
برای مرجوع کردن محصولات حتما باید با مسئول فروش هماهنگی لازم را انجام دهید.